fredag 21. mai 2010

Bordkort til dåpen

Jeg så en annen blogger som hadde laget så søte bordkort til dåpen, så jeg tenkte at sånne måtte jeg også lage til mini. Det tok sin tid, men jeg er fornøyd med resultatet. Har nanvet til dåpsbarnet på skoreimen, dåpsdatoen bak på skoen og navnet til den som skal sitte på plassen fremme på skoen. Da var det ikke mye plass å pynte på, så alle skoene fikk en rose der skoreimen er fikset. Gleder meg til å dekke bordet i morgen kveld med disse, hjemmelagde blomsteroppsatser og annen blått :)

9 kommentarer:

  1. Så tøffe. Kan du legge ut hvordan du gjør det etterhvert?

    SvarSlett
  2. Så koselig det var her inne, og så koselig at du ville bli med i giveawayen min:-)
    Hit kommer jeg gjerne igjen!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Jeg fant oppskriften her: http://www.creativecutsandmore.com/index.php?main_page=page&id=13&chapter=5

    Lykke til :)

    SvarSlett
  4. Heisann. Ser malen ligger ute her,men har du noen tall på malen? hvor mange cm osv? Skal ha dåp nå 10 april og hadde lyst og prøve meg på disse,men sliter litt med og finne ut hvor store di må være. Også lurte jeg på om du bruker tykk eller tynn papp? På forhånd takk:)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Jeg printet ut malen og brukte den størrelsen som ble på utskriften. Skoene er ca 7.5 cm lange.

    Jeg brukte tynt papir (ala vanslig printerpapir). Tror nok at det er lurt at det ikke er for tykt.

    Vær obs på at det er litt tidkrevende, men det er verd det syntes jeg :)

    Bare send meg mail eller legg igjen en melding på et innlegg om jeg kan hjelpe deg med mere! Lykke til med barnedåpen 10. april :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. I've been exploring for a bit for any high-quality articles or blog posts in this
    kind of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this
    site. Reading this information So i am satisfied to convey that I have a very just
    right uncanny feeling I discovered exactly what I needed.

    I such a lot for sure will make sure to don?t disregard this site and give it a glance on a constant
    basis.

    Look at my web blog; plumber New River

    SvarSlett
  7. What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I've found
    It positively useful and it has helped me out loads.
    I hope to give a contribution & assist different customers like its
    aided me. Great job.

    Here is my website: using a pill to help with sex

    SvarSlett
  8. If you want to increase your knowledge just keep visiting this website and be updated with the hottest news posted
    here.

    my weblog - ntelos

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!