onsdag 7. august 2013

Vinn babylue fra Tiljamid


Jeg er så heldig å få lov til å gi en babylue fra Tiljamid til en av dere fantastiske lesere. Det er min gode og snille samarbeidspartner Barn og baby som er så snille og sponser denne konkurransen.

Babyluene med knyting er laget i bambusjersey. Den har god passform og er dobbeltsydd, slik at den kan brukes på begge sider. Du får dermed to luer i ett: - smart ikke sant? Fargekombinasjonene er enten blå blomst/blå og brun blomst, eller rød og blå blomst/gul og orange blomst slik du ser på bildet ovenfor. Luene finnes i størrelsene 0-1 år og 1-2 år.

For å bli med i konkurransen, må du gjøre følgende:

Du må like Facebooksiden til Barn og baby,og legge igjen en kommentar under her med at du har likt siden deres og hvilken farge du ønsker om du er den heldige. For å få et ekstra lodd trykker du liker på innlegget under her . Du kan totalt få to lodd - enkelt ikke sant?

Jeg blir også veldig glad om du deler konkurransen videre i sosiale medier og følger bloggen min både her og på facebook. Da går du ikke glipp av andre konkurranser og spennede innlegg!

Konkurransen varer til søndag 11.08. Lykke til alle sammen!

55 kommentarer:

  1. Jeg har akkurat delt konkurransen på veggen. Jeg har ikke blogg, men leser din og flere andre

    Da blir det 2 lodd på meg

    Lykke til videre

    Mhv

    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg er med og tar 1 lodd. Liker begge sidene allerede på facebook!

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Siden jeg allerede liker facebooksidene så deler jeg konkurransen

    Likte den mørkeblå lua best, men alle er veldig fine

    Da trekker jeg 2 lykkelodd og ønsker alle lykke til her

    Mvh

    Nick

    SvarSlett
  4. Jeg er med, jeg ønsker den lyseste lua

    Likt begge sidene på facebook

    Mvh

    Katrine
    katrinek@live.no

    SvarSlett
  5. 2 lodd på meg :) ønsker gjerne den blå lua :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Ingunn Kne.....

    2 lodd på meg Loker den "brune" lua

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingunn Kne...

      Liker den brune....

      Slett
  7. Kjell Magnus

    Liker Barn og baby på FB

    Har trykt liker på innlegget

    Følger bloggen på FB

    2 lodd på meg :-) Liker best den blå

    kjell.knaevelsrud(ætt)lyse.net

    SvarSlett
  8. Deltar med 2 lodd. Liker best den blå/rød

    Mvh Bente L
    benmaas#hotmail.no

    SvarSlett
  9. Jag är gärna med och tävlar! Gillar på fb och delar där också (maria mattson). Gillar inlägget också, så 2 lotter tar jag :)

    Tycker den blå/blå-bruna är finast!

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Ingeborg K

    2 lodd på meg :-) Liker Barn og baby på FB

    Liker best den blå/gule
    knaevelsrud(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  11. 2 lodd til meg,liker Barn og Baby på FB og kommenterer her.Delt siden din også.
    Tusen takk,og lykke til videre.:)

    SvarSlett
  12. Trekker 2 lodd. Kan ikke velge farge nå da babyen ikke er født. Vinner jeg får jeg håpe babyen har kommet til da.
    Mvh
    sonja T.

    SvarSlett
  13. liker barn og baby på fb, å likt her :-)så jeg tar 2 lodd :-)
    liker den blå/brune best .

    mvh Tove S
    t.stene74@gmail.com

    SvarSlett
  14. Hei Hilde! Da har jeg likt siden deres og delt og likt dette innlegget ditt:-) Jeg ønsker å vinne den nederste luen fordi den har jeg lignende body til snuppa mi:-) Ha en fin dag! Klem fra Camilla

    SvarSlett
  15. Hei

    Da blir det 2 lodd på meg...likt siden og innlegget :) Om jeg er den heldige kunne jeg tenke meg lua med blå blomst/blå og brun blomst

    Mvh Monika T

    SvarSlett
  16. Likt innlegget og siden. Ønsker meg den mørkeblå m røde og orange blomster i st 1-2 år:)

    SvarSlett
  17. 2 lodd på meg, jeg ønsker den i blå, den øverste. :)

    SvarSlett
  18. Jeg ønsker meg den øverste blå! Den var helt nydelig!
    Jeg liker innlegget ditt og selvfølgelig barn og baby = 2 lodd :)

    Hilsen
    Anette S J
    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg liker barn og baby på fb, og dersom jeg er den heldige ønsker jeg meg den blå (den øverste)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  20. Da har jeg gjort begge deler. To lodd. :) <3 Ønsker meg den blå og brune i str 0-1 år :)

    mammablogg93@gmail.com

    SvarSlett
  21. Hei. liker barn og baby på facebook og liker innlegget her, så 2 lodd på meg.
    Om eg er heldig ønsker eg den blå lua. :)

    SvarSlett
  22. 2 lodd på meg og! Likte best den i rød/blå og orange, så den velger jeg hvis jeg vinner :)

    SvarSlett
  23. Så utrolig lekre luer!
    Jeg liker barn og baby allerede og tar 1 lodd.
    Om jeg vinner vil jeg ha den blå til sønnen min!

    Klem fra LuckyMe

    SvarSlett
  24. Jeg liker begge sidene og har delt videre bloggen din på min vegg :) Da blir det vel lodd på meg........
    Om vi vinner likte vi den med brunt i best :)
    Han en fin helg!!!!!

    Klem fra Randi

    SvarSlett
  25. De luene er fantastisk fine! Og bambus-stoffet er bare helt fantastisk. Vi har noe av det til jentene våre allerede, og er kjempefornøyd med det! Jeg har likt begge sidene på Facebook og ikke minst innlegget ditt. Da blir det vel noen lodd på meg også ;)
    Krysser fingre ;)

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg liker "barn og baby" på facebook, har delt konkurransen der og har trykket "liker" på innlegget ditt.

    Hvis jeg er den heldige vinneren, ønsker jeg meg den guloransje lua, de fargene blir man så glad av!

    2 lodd til meg, altså.

    Hilsen Siss.

    SvarSlett
  27. Hei. Liker alt facesiden og har trykket liker.. 2 lodd på meg :-) Ønsker en blå lue jeg da :-)
    Hilsen kari- Mette

    SvarSlett
  28. Hei!

    Jeg har likt siden til Barn og baby og velger fargen rød og blå blomst/gul og orange blomst i størrelsene 0-1 år.

    Har også trykt liker på innlegget. To lodd til meg :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Super konkurranse :) Liker dem allerede på facebook og har delt konkurransen :D
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Rød og blå blomst er nydelig, men alle er jo flotte!!!
    Likt Barn og Baby, og delt konkurransen!
    1-2 år har jeg lyst å velge meg!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Heisann. Likte veldig godt den brune :).. Likt siden på face + ekstra lodd, 2 lodd på meg :)

    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  32. Jeg liker facebooksiden, og har likt innlegget, så da skulle det bli to lodd da?

    Skulle jeg vinne, ønsker jeg meg den blå lua :)

    SvarSlett
  33. ååå så stilige :)
    2 lodd på meg, jeg har alt likt siden dems på facebook for en god stund tilbake:)
    jeg ønsker meg den blå med litt brunt på, den tenker jeg lillebror hadde kledd :)

    SvarSlett
  34. Jeg liker allerede siden og prøver lykken med 1 lodd.

    Klem fra S :)

    SvarSlett
  35. Kjempefine luer, så jeg prøver lykken.Liker allerede siden og har delt, så da blir det vel 2 lodd på meg. :-)
    Hvis jeg blir en av de heldige ønsker jeg lue med rød og blå blomst/gul og orange blomst og i str. 1-2 år.Hilsen emiliegundby@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Kjempefine luer. Jeg synes den blå var veldig fin

    Mvh

    May
    maylisbet@yahoo.co.uk

    SvarSlett
  37. Flott blogg du har. Jeg likte den orange/gule best

    Lykke til videre

    Hilsen

    Kim
    kimkatk@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Fin blogg og fin premie

    Mvh

    Tobias
    tobiask@live.no

    SvarSlett
  39. Heihei :)
    Åh så fin giveaway :)
    Jeg tar 2 lodd denne gangen :)
    Likte bedt den blå blomst/blå å brun blomst:)
    Klem fra swimzy
    Swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg prøver lykken med 2 lodd. LIker barn og baby og har trykket liker på knappen under!
    Krysser fingrene for jentelua!

    Hilsen Lise :)

    SvarSlett
  41. Hei :-)

    Liker siden og delt med venner.
    Om lykken kommer denne vei, hadde en lue i fargen:
    Bå lua m/blomster :-)
    Ha en riktig fin søndag!

    Klem fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  42. Liker siden og deler. Jeg vil gjerne ha den mest typiske jentelue om jeg skulle være så heldig å vinne. Det blir kanskje rød farger.

    Hilsen

    An Mo
    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Sikke da en skøn Give Away jeg er vild med huen med de røde farver <3 og har delt på min væg

    Kærligst

    Karin : trunte.lina@live.dk

    SvarSlett
  44. Jeg er med :D Har likt siden dems :D Vil gjerne ha guttelue :)

    SvarSlett
  45. Liker og delt ! liker guttelue

    SvarSlett
  46. Jag är med och hoppas det går likabra att tävla från Sverige! Hade velat ge en rosa eller lila söt liten mössa till barnens nya kusin Linnea! :)

    Gillat på fb, Dessie Borgström

    Kraaam!
    dessie_2000@hotmail.com

    SvarSlett
  47. liker og delt ! Liker guttelue !

    Margoth Östman

    SvarSlett
  48. Likt facebook siden til barnogbaby og likt dette innlegget ! :)
    Ønsker oss den gul/oransj/røde :)

    SvarSlett
  49. liker barn&baby på fb, så ett lodd på meg. Kunne tenke meg den blå lua:)

    hilde_roegeberg@hotmail.com

    SvarSlett
  50. hei :)

    både likt sida og og likt her :) har også delt konkuransen:)

    Mvh Eva
    evamor_88_@hotmail.com

    SvarSlett
  51. gløymte å skrive eg likte den "oransje" hua:)

    Mvh Eva
    evamor_88_@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Blir med på trekning med to lodd og øsnker meg fargen blå.

    Hilsen Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Eg vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Liker barn og baby på fb.
    Liker og delt dette innlegget på Fb.
    Er eg den heldige vinner, er den blå øverst nydelig :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  54. Siden er likt :) skulle jeg være heldig liker jeg den blå best :)

    Mvh
    Jeanette (jeanchristin@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!