lørdag 10. august 2013

Vinn bok

Jeg har vært så heldig å få en bok fra skjønne Camilla bak bloggen Stylistaz som jeg skal gi til en av dere.


Boken er full av gode tips, og er stilguiden du har ventet på. Du kan lese mer om boken her.

For å bli med i konkurransen, må du gjøre følgende:

1. Legg igjen en koselig hilsen til meg og trykke på liker knappen under innlegget her (1 lodd)
2. Like Styliztas på Facebook (1 lodd)
3. Følge min side på Facebook (1 lodd).
4. Følge bloggen min via Google eller Bloglovin (1 lodd for hver)
5. Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk bildet ovenfor.
Konkurransen varer til 31.08. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  Lykke til alle sammen!

19 kommentarer:

  1. Jeg er gjerne med!
    Jeg tar 3 lodd, kommentar, følge de på FB og dele innlegget.
    Jeg klarte ikke å finne FBsiden til Styliztas, linken var dessverre ødelagt.

    Uansett GOD SØNDAG! :)

    Hilsen Anette S J
    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du sa at linken ikke funket - nå skal den være i orden :)

      Slett
  2. Jeg er med en veldig fin giveaway :)

    Tar 4 lodd!!
    Ha en god søndag!!

    Mvh Torunn (Brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Tror jeg har tatt 4 lodd. Liker og deler alt på Fb.

    Hilsen

    An Mo
    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Trekker 4 lykkelodd :)

    Ha en flott uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  5. Hei :) Jeg tar 3 lodd :) Liker innlegget, fb siden til Styliztas og liker din fra før av :) Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg er med :)utrolig flott at noen tar seg tid til å arrangere slike konkurranser :)

    5 lodd på meg :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Kjempeflott blogg og giveaway! Det blir tre lodd på meg. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  8. tre lodd på meg ;)
    Kjempe kjekt at noen arrangerer slike konkuranser :)

    hildegunnw@rovketmail.com

    SvarSlett
  9. Så braO:-). Fikk ikke til linken,kunne ikke nåes! Ellers ble det tre loddO:-)
    anniken.frengen@hoie.no

    SvarSlett
  10. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/08/18/bok-318/

    SvarSlett
  11. 3 lodd på meg :)

    Du er flink!
    Krysser fingra :D

    mvh

    Silje

    www.facebook.com/veslemoyprodukter
    (bestillingveslemoy@gmail.com)

    SvarSlett
  12. Hei,

    Gudene skal vite at jeg trenger en slik bok! Jeg burde nok vurdere å skaffe den om jeg ikke vinner... Ikke det at jeg trenger at guttene snur seg, er jammen fornøyd med gubben jeg har, men det hadde ikke vært så dumt å se litt bedre ut for sin egen selvfølelse ;)

    Jeg har likt innlegget og lagt igjen en kommentar, likt siden deres på Facebook og følger deg på Facebook og Bloglovin. Det skulle bli 4 lodd til meg :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar, 4 lotter vill jag ha, har gjort steg 1.2.3 och 5.
    Med vänlig hälsning
    Charlotta Hellström

    lottahellstrm@yahoo.se

    SvarSlett
  14. 3 lodd håper jeg på, liker begge FBsider for lengst, og delt konkurransen til egen FB!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Ups! Beklager, med kommentaren over ble det visst 4 lodd, håper denne kommentaren kunne slettes men det ene lodd legges til? Men, det går kanskje ikke, smil...

    Bente Hagen

    SvarSlett
  16. Så klart egvilvære med å vinne denne fine premien;))tar 3 lodd og ønsker deg ein fin lørdag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  17. 3 lodd til meg da ;)
    Håper du får en strålende dag videre ;) klemmer fra nina

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!