fredag 4. oktober 2013

Giveaway fra Vannpluss

Håper du leste innlegget mitt i går om det geniale vannet fra Vannpluss?

Nå kan også du få prøve denne herlige nyheten. Vannpluss gir en av dere heldige lesere en pakke med en drikkeflaske og en pose med hver av de 12 gode smakene.






Det du må gjøre for å bli med i trekningen av denne flotte pakken er:


1. Følge Vannpluss på Facebook.(1 lodd)
2. Følge bloggen min sin side på Facebook (1 lodd).
3.Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (husk å tagg bildet med @lykkeligmedliten) (1 lodd for hver deling). Bruk gjerne bildet ovenfor og/eller trykk på knappene under innlegget for å dele.

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar, og husk å legge igjen eposten din om du ikke har blogg slik at jeg kan få tak i deg når du vinner.

Konkurransen varer til 17.10. Lykke til og god helg alle sammen!

PS: Ikke glem at du får rabatt om du går inn på nettsidene til Vannpluss og bruker rabattkoden "LykkeligMedLiten" som gir deg hele 15% rabatt frem til 17.10 på alle kjøp over 100 kroner! Kjøper du over 6 esker er det gratis frakt, og kjøper du over 14 esker får du 2 gratis drikkeflasker og gratis frakt. Løp og kjøp!

38 kommentarer:

  1. Jeg har veldig lyst til å prøve Vannpluss! Deltar med 3 lodd!

    SvarSlett
  2. Dette hørtes bra ut. Tar 3 lodd e

    marita romfo
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei
    Liker vannpluss på fb 1 lodd
    liker siden din 1 lodd
    Delt på google + 1 lodd
    Delt på twitter 1 lodd
    Delt på fb 1 lodd
    Totalt 5 lodd på meg :)
    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Liker og deler på facebook.
    3 lodd på meg, ha en fin dag ! :)
    Mvh Tove Edvardsen
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei, to lodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Jeg trekker gjerne 1 lodd. Vannpluss er kjempegodt!

    SvarSlett
  7. 2 lodd!:-)
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  8. Hei:)
    Liker vannpluss på facebook 1 lodd
    Liker siden din 1 lodd
    Delt på google + 1 lodd

    Skulle bli 3 lodd:)

    Ha en fin fin helg!

    SvarSlett
  9. Alle tre loddene har jeg.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  10. 3 lodd på meg :)
    linnc84@hotmail.com

    Ha en god helg :D

    SvarSlett
  11. Jeg er med og tar 3 lodd. Lisbeth N. uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  12. Prøver lykken med tre lodd. :)

    SvarSlett
  13. Jeg trekker to lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  14. Hei Hilde! :)

    Jeg deltar med 3 lodd. (Likte begge sidene fra før, å delte på fb.)
    Ha en forsatt fin Søndag!

    Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  15. jeg vil veldig gjerne prøve. det må jo være perfekt for å få barna til å drikke mer vann!
    jeg trekker fire lodd, følger begge sider og har delt på google og fb :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  16. Dette hørtes spennende ut,
    jeg linker på bloggen og trekker ett lodd:)

    - Hanne -

    SvarSlett
  17. Jeg har 4 lodd på meg :D
    hildegunnw@rocketmail.com

    SvarSlett
  18. 3 lodd, likt begge fb sidene å deler på fb :)

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  19. 3 lodd. Like sian...delt på fb :-) marianne storvik

    SvarSlett
  20. Sikke da en skøn Give Away elsker at følge med på denne skønne blog og deltager gerne
    Kh Karin

    SvarSlett
  21. Jeg følger deg og vannpluss på facebook, delt konkurransen på face, twitter. google + og instagram :)

    Så da blir det vel 6 lodd ;)

    Krysseer fingrene da jeg er alt for dårlig til å drikke, og siden jeg ammer en del enda bør jeg få i meg litt væske :)

    SvarSlett
  22. Dette hørtes spennende ut. Deltar med to lodd :)

    SvarSlett
  23. ej med men tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/10/vannpluss-1710/

    SvarSlett
  24. Prøver lykken med 4 lodd, deler på fb og twitter :)
    Mange hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  25. 2 lodd på meg :-)
    Mvh
    Silje
    Bestillingveslemoy@gmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg tar full pott, 3 lodd:)

    Ha en riktig fin helg videre!

    Christine

    SvarSlett
  27. Glemte å skrive e-mail adressa mi i forrige kommentar.

    Den er sp0kelse(a)hotmail.com

    Mvh Christine :)

    SvarSlett
  28. Deltar med 3 lodd. Likt begge sider på facebook og delt :)

    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  29. 4 lodd på meg :) Har likt og delt både på fb og Google+ :)

    Klem Charlotte
    charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  30. Det såg spennende ut:) Jeg tar 3 lodd:) bk_bv@Hotmail.com

    SvarSlett
  31. 3 lodd til meg.
    Liker konseptet til Vannpluss.

    SvarSlett
  32. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Spennende.
    2 lodd på meg:)

    annhege4@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jag tar 3 lotter. gillar på fb ( Paul M Holm ) Har också delat tävlingen här https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/445626442223690

    Ha de gott!
    Paul M Holm
    anxiety_@hotmail.se

    SvarSlett
  36. Da tar jeg gjerne 3 lodd :)

    Hilsen
    Cecilie Nilsson

    SvarSlett
  37. 2 lodd på meg!

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!